Üdvözöljük az Észak-Pesti automata váltó centrum oldalán!
Különböző típusú személy-, és tehergépjárművek, buszok automata és mechanikus váltóinak javítása garanciával! Vállaljuk még személy- és kisteher gépjárművek márkafüggetlen szervizelését is. Munkatársaink hétköznap 08 -17 óráig állnak rendelkezésére.
Üdvözöljük az Észak-Pesti automata váltó centrum oldalán!
Különböző típusú személy-, és tehergépjárművek, buszok automata és mechanikus váltóinak javítása garanciával! Vállaljuk még személy- és kisteher gépjárművek márkafüggetlen szervizelését is. Munkatársaink hétköznap 08 -17 óráig állnak rendelkezésére.
Üdvözöljük az Észak-Pesti automata váltó centrum oldalán!
Különböző típusú személy-, és tehergépjárművek, buszok automata és mechanikus váltóinak javítása garanciával! Vállaljuk még személy- és kisteher gépjárművek márkafüggetlen szervizelését is. Munkatársaink hétköznap 08 -17 óráig állnak rendelkezésére.
Szolgáltatások és Árak:
Lorem ipsum
Üdvözöljük az Észak-Pesti automata váltó centrum oldalán!
Különböző típusú személy-, és tehergépjárművek, buszok automata és mechanikus váltóinak javítása garanciával! Vállaljuk még személy- és kisteher gépjárművek márkafüggetlen szervizelését is. Munkatársaink hétköznap 08 -17 óráig állnak rendelkezésére.

Az általános gépjárműjavítás mellett speciálisan gépjárművek váltóinak javítására szakosodtunk.

A váltójavítás mellett szervízünkben a váltóművek szakszerű ki és beszerelését is vállaljuk!

MŰHELYÜNK SZERZŐDÉSES  BOSCH SZERVIZ, LUK KUPLUNGOK SPECIÁLIS SZAKSZERVIZE!

BUSZOK, TEHERGÉPJÁRMŰVEK AUTOMATA VÁLTÓINAK JAVÍTÁSÁT IS VÁLLALJUK!
Minden általunk elvégzett  váltó javításra 6 hónap, vagy 10.000 km garanciát vállalunk!

Egyéb automata váltók, CVT, duplakuplungos, DSG, PowerShift, robotizált váltók, olajcseréje, szervizelése



A hagyományos automata váltókhoz képest a CVT kevesebb mozgó alkatrésszel rendelkezik, így talán kisebb a hibalehetőségek felmerülése. Ha a megfelelő váltóolaj kerül bele a gyártó szerint megszabott időintervallumokban, akkor képes sokáig gond nélkül szolgálni, akárcsak egy hagyományos manuális egység. A gyenge pontja talán a szíj lehet, ami a kopás következtében csúszásra lehet hajlamos, mely által az autó már nem úgy fog gyorsulni, ahogy előtte tette.

A DSG váltók.  Elsőként (2003-tól) a VW csoport autóiban jelentek meg az ilyen rendszerű váltók (egészen pontosan a Golf R32-ben, hat fokozattal) DSG néven, amit az utóbbi időben az Audi már S-Tronic néven futtat. A technikát a németek az amerikai BorgWarnerrel közösen fejlesztették ki. Utóbbi azóta a legnagyobb rendszerszállítóvá nőtte ki magát, tehát mindenkinek ő gyártja a közös házba épített kettős kuplungot, illetve a fokozatok kapcsolóvilláit, munkahengereit, helyzetjeladóit és a vezérlőegységet felölelő rendszert (ők DualTronicnak hívják az egészet), még a konkurens Getrag, Ricardo váltókhoz is, sőt, még a Nissan GT-R hátulra beépített, spéci sebességváltójában is a BorgWarner cuccai dolgoznak. A Fordnál PowerShift néven fut ez a típus. A rendszeres szervizeléssel ez a váltótípus is hosszú élettartamot garantál, de minden részében javítható is meghibásodás esetén.

Hidrodinamikus "hagyományos" automata váltók és konverterek javítása, felújítása, olajcsere, szervizelése


A klasszikus automata váltó él és virul, megszabadult a túlsúlyától, sőt, ma már egyértelműen nem igaz, hogy növeli a fogyasztást, és sokszor már nemcsak elméletben. Ott ahol a legjobb váltási komfortra, nagy átvihető nyomatékra van szükség, a klasszikus automatát választják az autógyárak, arról nem is beszélve, hogy ezek jellegzetes kúszását bizonyos piacokon annyira megszokták a kuncsaftok, hogy megkerülhetetlen. És továbbra is ez a piacvezető az automaták között. 

Ezek a váltók redszeres szervizeléssel bizonyítottan több százezer kilómétert tudnak elfutni, legtöbbször a váltó konvertere szokott meghibásodni, ezeket a konvertereket kompletten saját technológíával fel tudjuk újítani, illetve a váltó meghibásodása esetén azok alkatrészeit is tudjuk cserélni! Szükség lehet még ezeknek a váltóknak a számítógépes felprogramozására is, melyhez mind a technikai felszerelésünk, mind a szaktudásunk rendelkezésre áll. Természetesen itt is igaz, hogy a rendszeres szervizelés (olaj és szűrő csere) olcsóbb és egyszerűbb mint utólag az automata váltó felújítása!




Hagyományos mechanikus "kézi" váltók javítása, felújítása,

olajcsere



A hagyományos "kézi" váltó, sokan esküsznek rá, ez "kiszolgálja az autó élettartamát" mondják sokan és ez igaz is lehet, de ne felejtsük el, hogy ugyan ezek a váltók is "élettartam" olajjal vannak feltöltve azért a renszeres olajcsere a biztosíték arra hogy tényleg "örökéletű" legyen a váltó.

Természetesen ennél a típusnál is előfordulhat mechanikai hiba, törés, kopásból eredő recsegés, csapágy vagy szinkrongyűrű hiba, illetve egybeépített típus esetén differenciálmű hiba is. Természetesen a kézi váltók között is vannak olyan típusok melyek gyárilag kicsit gyengébbek és könnyebben meghibásodhatnak.

Tapasztalatunk alapján a mechanikus váltók többsége néhány alkatrész cseréjével gazdaságosan javítható, ezáltal elkerülhető a bontott váltók vásárlásával vállalt rizikó. Cégünknél a mechanikus váltójavítás munkadíja tartalmazza a váltó ki-beszerelését is, amelyet a bontott váltó cseréjekor máshol külön meg kell fizetni.





Áraink tájékoztató jelleggel az alábbiak szerint alakulnak:

Az első óra után minden megkezdett félórát számlázunk! Az itt feltüntetett árak nettó árak!

Szolgáltatásaink:

Mechanikus váltó ki- beszerelése: 80-100.000.-Ft / típus függő /

Automatikus vátó ki- beszerelése: 100.000-120.000.-Ft/alkalom / típus függő /

Mechanikus váltó javítása: 80.000.Ft-tól

Automata váltó javítása: 120.000 -140.000.Ft-tól


Minden esetben igaz, hogy hozott alkatrészekre sem felelősséget, sem garanciát nem vállalunk!


Munkadíjaink:

Diagnosztikai lekérdezés (hibakód olvasás): 10.000Ft/alkalom

Átvizsgálás:
(javítás megrendelése esetén jóváírjuk):

3.000Ft/alkalom

Rezsióradíj:
 12.000Ft/óra

A feltüntetett árak MINDEN ESETBEN NETTÓ ÁRAK, ÁFÁ-T nem tartalmaznak!

 Az árajánlatok minden esetben javítási nehézségek nélkül kerülnek meghatározásra. A javítás megrendelésével az Ügyfél elfogadja, hogy a felmerülő nehézségek (pl.: nyitáskor törő csavar; erősen korrodált-, csökkent fejméretű csavarok; sérült, pótolandó, javítandó használt alkatrészek; stb) esetén azok további költséget jelentenek, és az Ügyfél kifejezetten hozzájárul, hogy az előzetes ajánlat 10%-ig a szerviz nem értesíti javítás közben!